Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

1. adres e-mail: biuro@coffeedesign.pl, na który możesz wysłać reklamację;

2. adres Sprzedawcy:  COFFEE DESIGN Marlena Kwapich, ul. Roosevelta 39b,

62-200 Gniezno;

3. telefon kontaktowy: +48 783 784 418;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Wzór formularza reklamacji naprawa/wymiana

Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy bez naprawy/wymiany

Wzór formularza reklamacji odstąpienie od umowy po naprawie/wymianie

Wzór formularza reklamacji obniżenie ceny po naprawie/wymiana

0
0